torsdag 3. september 2015

Blogg - jeg? Nope. Jo..?


Jada, jeg har vurdert å starte egen blogg før. Flere ganger faktisk, jeg må innrømme det. Men hver gang tanken har streifet meg, har jeg kommet fram til at det mest sannsynlig ikke er liv laga. Jeg har riktignok skrevet noen gjesteinnlegg på en blogg for småbarnsforeldre, men aldri funnet meg selv interessant nok til å starte en selv. Så hvorfor har jeg ombestemt meg nå? Jo, det skal jeg si deg.

Grunnskolelærerutdanningen.

Jeg skal bli lærer og har nettopp startet på mitt fjerde år som lærerstudent. I år skal jeg blant annet ta 30 studiepoeng i kunst og håndverk, og et av arbeidskravene i dette faget er å starte en blogg. Med andre ord, har jeg kniven på strupen. 

Bloggen har jeg kalt Kreative Katrine. Rett og slett fordi jeg på denne bloggen kommer til å være kreativ, mer eller mindre frivillig. Og så får vi se da, hva det blir til. Jeg kan ikke skryte på meg gode husmorgener i forhold til håndarbeid, men det finnes da mange andre måter å være kreativ på. Bare det å skrive en god tekst er jo kreativt i seg selv, eller hva? Ja, og så driver jeg med litt digital scrapbooking på si' da. 

Det er visst bare å hoppe ut i det. Blogg - jeg? Ok, da.


5 kommentarer:

  1. En god og kreativ start på bloggen i allefal! Dette liker vi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett